9 Nisan 2015 Perşembe

Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yıkama Jeli

Evde pineklemekle geçen bir perşembe gününden merhabaa kızlarrr :)))

Sizlere iki gündür kullandığım ama inanılmaz derecede memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum.
Himalaya Herbals Purifying Neem Face Wash. Yani başlıkta da gördüğünüz gibi bir yüz yıkama jeli oluyor kendisi.
Sanırım bu marka bayağıdır Gratis mağazalarında satılıyormuş ama ben daha önce görmemiştim.
İki gün önce kasanın hemen yanında minik deneme boyunu gördüm ve bir bakalım nasıl bir şeymiş dedim. :)



Bu minik arkadaşın marifetlerini eve gelince inceleme fırsatı buldum.
Beni en çok sevindiren artılarından biri hayvanlar üzerinde test yapmıyor olması oldu. Evet ne yazık ki her markada bu seçiciliği gösteremiyorum ama buna dikkat eden bir markadan memnun kalmışken bundan sonra cilt bakım ürünlerimi de bunun üzerinden seçmeye devam edeceğim :)

Ayrıca içerisinde paraben, sls ve phthalates bulunmuyor yani free from. Dediğine göre tamamen bitkisel ürünler kullanılmış. Buradan da kaptı benden artıyı.

Ek olarak normal ve yağlı ciltler için. (Benim gün içinde suratımı zeytinyağına sokmuşum gibi yağlanan bir cildim varda) Ama yağlı ciltler için olmasına rağmen yüzü kurutmuyor! Bakınız "neem"
Normalde yağlı ciltler için olan ürünler yüzü kuruturken bu aynı zamanda ciltte ki fazla yağlı alıp nemli bir his bırakıyor.

Ama asıl olay burada değil!

Düzenli olarak kullandığım yüz temizleme jellerim La roche posay ve Cosmed'in jelleriydi. İyiydiler hoştular ama şimdi anlıyorum ki bi himalaya değilmişler anacım.
Cildimi kurutmayıp sebum dengemi düzenlediği gibi birde gün sonunda yüzümde makyaj olduğu halde fark ettim ki her zaman ki o cıvık cıvık his yok yüzümde!

Gün sonuna o kadar o etkisini devam ettirdi anlayacağınız üzere. Yarın gidip tam boyunu ve Esra da gördüğüm neem maskesini alacağım. bakınız

Kısaca bu özelliklere alınabilecek uygun fiyatlı başka bir ürün bilmiyorum ben.
Sizler kullandınız mı? Denemeyi düşünüyor musunuz?

9 yorum:

  1. Ben yüz temizleme köpüğünden memnun kalmıştım bu ürünün de deneme boyunu aldım ve gerçekten beğendim. Bitince tam boyunu alacağım :) Güzel paylaşım teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tüm seriyi alacağım canım. Yüz temizleme köpüğüm bitmişken çok iyi oldu bu :) Ben teşekkür ederim :))

      Sil
  2. rica ederim :) maskeyi alacağım ben bu akşam Esra'nın yazısını okudum Gratis'e koşma isteği uyandırdı yazı :D Ama işyerindeyim

    YanıtlaSil
  3. Bilgilendirme için tesekkurler deneme boyunu aldim ve memnun kaldim ayrıca hayvanlar üzerinde test edilmemesi de benim için cok onemli ilk fırsatta gidip buyuk boyunu alicam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmanıza çook sevindim :)
      Güzel günlerde kullanın :)

      Sil
    2. Ben her gün kullandigimda yuzumun bazi yerlerinde kuruluk ve soyulma yapti da siz kac gunde bir kullaniyosunuz acaba?

      Sil
  4. Bir gün herkes cruelty free kullanacak Cerentoş :D Beyninizi yıkıycam nihaha :P Ben de aldım aynısından bakalım nasıl olacak ^^ :*

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Nasıl kullanılıyor acaba?

    YanıtlaSil