4 Şubat 2015 Çarşamba

HC OVEX Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi

Bu gün sizlere iki gündür kullandıgım, beni kendine hayran bırakan bir saç maskesinden bahsetmek istiyorum. Daha önce hakkında olumlu yorumlar duydugum HC ovex'i bende deneme fırsatı buldum.
Bildigimiz saç maskeleri gibi kavanoz bir formda geliyor. Ürün 200 ml, bu yüzden oldukça bereketli olacaga benziyor. Ek olarak hoş bir kokusu var.
Gelelim benim ilk izlenimlerime..

Belirtmek isterim ki bir çok saç bakım maskesi kullandım daha önce. Olex'i denemeden öncede çok fazla bir beklenti içine girmemiştim ama olex beni utandırdı. Bir ürün saçları bu kadar mı güzel yumuşatır inanamadım. Banyo öncesi veya banyo sırasında taranmamış saçlarıma ragmen parmaklarım saçlarımın arasından kaydı gitti. Şuan bu yazıyı yazarken bir yandan saçlarımla oynuyorum. :)

Kesinlikle şişirme yapmıyorum kızlar, kullandıktan sonra sizde bana hak vereceksiniz. Peki bu ürünün tek marifeti saçlarımı yumuşatmak? Dedigıne göre hayır.

- Saçın nem ve yag dengesini düzenleyerek nem kaybını önlüyor.
- Saçlarınıza zarar vermeden kolay taramanıza olanak saglıyor.
- Saçları agırlaştırmadan hacim veriyor.
- Isıya maruz kalmış ve yıpranmış saç tellerini onarıyor.

Bu vaatlerini yerine getirip getirmedigini kullandıkça instagram hesabımdan paylaşacagım.

Ürünün uygulanma kısmına gelecek olursak, fazla suyu sıkılmış saçlarınıza diplere uygulamadan bir miktar alıp tüm saçınıza eşit bir şekilde dagıtıyorsunuz. 5 dakika bekledikten sonra saçlarınızı duruluyorsunuz. İşte bu kadar! :)

Beni bu ürünle tanıştırdıkları için aslievieviblog, kendininruhdoktoru ve HC Hair Care ailesine teşekkürler!

Bu ürüne ulaşmak için; HC OVEX

1 yorum:

  1. selam ben instagramdan @kizsal_seyler33 :) takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil